top of page

אומנות לחימה מודרנית VS קרב מגע לנשים

נשים רבות מתעניינות לגבי לימודי קרב מגע לנשים, מאחר ומדובר על אחת משיטות הלחימה הפופולאריות ביותר בארץ.


קרב מגע נחשב לאומנות לחימה המיועדת להגנה עצמית, המבוססת על פשטות, מהירות ויעילות. המטרה המרכזית של קרב מגע היא לאפשר למתרגל השיטה לצאת ללא פגע מכל אירוע אלים, שעלול להפתיע אותו.


הדבר נכון במיוחד לגבי נשים, שלא פעם מרגישות מאוימות במרחב הציבורי. רוב הנשים חוששות ללכת ברחוב חשוך באמצע הלילה, להיכנס לבד לחניון תת קרקעי או להיתפס ללא הגנה במיקום מבודד ומרוחק מהמולת הרחוב.


לכן אין זה מפתיע כי נשים רבות מתעניינות בקרב מגע לנשים, במטרה להבטיח לעצמן שקט נפשי וסט של מיומנויות, שיוכלו לשמש אותן בעת סכנה. עם זאת, חשוב לזכור כי שילוב של אומנויות לחימה שונות יוכל לספק לכן מערך רב תכליתי של מיומנויות, שיהיה יעיל ואפקטיבי יותר.



אומנות לחימה מודרנית VS קרב מגע לנשים
קרב מגע לנשים


כל מה שחשוב לדעת לגבי אומנות לחימה מודרנית

אומנות הלחימה המודרנית משלבת טכניקות לחימה מעולמות שונים. מספר רב של אומנויות הלחימה אינן משמשות להגנה עצמית אלא לזירה התחרותית.


יש לזכור כי לכל אומנות לחימה יש את היתרונות והחסרונות שלה, לכן למה להגביל את עצמכן לשיטה ספציפית?


אומנות לחימה מודרנית מרכזת לכן את הטכניקות הכי יעילות מאומנויות הלחימה שונות לשיטתת לחימה אחת ותאפשר לכן איכות אימונים טובה יותר, דבר שיבטיח סיכוי גבוה יותר לצלוח אירוע אלים.


שילוב של טכניקות שונות והיכולת לדעת באיזו טכניקה לבחור בהתאם לסיטואציה בשטח, תוכל לשפר את הסיכויים שלכן לצאת עם היד על העליונה בכל מצב מסוכן, הכולל עימות חזיתי.


אומנות לחימה מודרנית – מה כדאי לקחת בחשבון?

חשוב לזכור כי על מנת להגיע לרמה גבוהה ולדעת כי תוכלו להתמודד היטב עם כל סיטואציה, יש להקפיד להגיע לאימונים באופן רציף. האימונים נועדו לשפר את הכושר הגופני שלכן ולאפשר לגוף להתרגל לטכניקות הלחימה השונות.


המטרה היא כמובן לפתח אינסטינקטים, שיבטיחו תגובות מהירות ויעילות יותר במצב סכנה.


השיעורים אמורים להתמקד לא רק בפן הפיזי, אלא גם בפן המנטלי. באמצעות תרגול רציף תוכלו לפתח ולחזק את הביטחון העצמי שלכן ולדעת כי תוכלו להגן על עצמכן בכל מצב.


שילוב של מספר אומנויות לחימה שונות יאפשר לכן להגן על עצמכן מכל תוקף, ללא שום קשר לגודל או לחוזק שלו. אך על מנת להגיע לכך, יש לשפר את הטכניקה באמצעות תרגול רציף, שיאפשר לכן גם לשפר את מהירות התגובה.



אנו בוו ווי גונג פו נשמח לספק לכן שיעורי אומנות לחימה מודרנית, המבוססים על שילוב של מספר סוגי אומנויות לחימה שונות. השיעורים מתאימים לכל אישה ולכל נערה, שמעוניינת להגן על עצמה ולהרגיש בטוחה במרחב הציבורי. אין שום צורך בידע או ניסיון קודם, מאחר והשיעורים יספקו לכן את כל המיומנויות הנדרשות עבורכן. צרו קשר!


bottom of page