top of page

הגנה עצמית לילדים

לא מעט ילדים יכולים להרוויח משיעורי הגנה עצמית לילדים, מאחר ושיעורים אלו נועדו לספק להם את הכלים להגן על עצמם במקרה סכנה.


שיעורי הגנה עצמית לילדים - כל המידע

חשוב להדגיש כי השיעורים מותאמים לגיל הילד, כך שילד צעיר יותר ילמד מיומנויות פשוטות יותר, הכוללות בעיקר את היכולת להתחמק מהתוקף ולבקש עזרה. לעומת זאת, שיעורים שמיועדים לילדים בוגרים יותר, יכילו מיומנויות מורכבות יותר.


מדובר על כלים ומיומנויות נחוצות בעידן המודרני, מאחר ומעבר ליכולת להתמודד בצורה טובה יותר עם הסכנה, מיומנויות אלו יספקו לילדים שלכם תחושת ביטחון.


ילדים שלומדים אומנויות לחימה יחזיקו בביטחון עצמי גבוה יותר וידעו להתמודד בצורה טובה יותר עם סיטואציות שונות בחיים. השיעורים מחזקים את הילדים מבחינה פיזית ומנטלית, מסייעים להם להתמודד עם בריונות ולפתח מיומנויות חברתיות טובות יותר.


הגנה עצמית לילדים
חוג הגנה עצמית לילדים


חוג הגנה עצמית לילדים – נקודות שחשוב לקחת בחשבון

שיעורי הגנה עצמית לילדים יכולים לעודד את הילד לפתח אסרטיביות ולדעת כיצד להגיד "לא!" לאדם זר. בזכות השיעורים הילד שלכם ירגיש ביטחון לעמוד על שלו מול אדם בוגר ויידע לצמצם את הסיכון להיכנס למצבים בלתי רצויים.


השיעורים יספקו לילד מודעות לסכנות פוטנציאליות וילמדו אותו כיצד להתנהג נכון בעת סכנה.


תגובה מהירה ונכונה, הכוללת ניתוק מגע, אמירת המילה "לא!, בעיטה, צעקה, ריצה ושימוש בנקודות התורפה של התוקף, יכולה למנוע מצבים לא נעימים ואף להציל חיים. לכן כל ילד יכול להרוויח משיעורי הגנה עצמית מקצועיים, המיועדים לילדים ומועברים על ידי מורה מקצועי ומיומן בתחום.


מה כלול בשיעורי הגנה עצמית לילדים?

שיעורי הגנה עצמית נועדו לספק מענה אפקטיבי לכל ילד, שעומד בפני איום פוטנציאלי. המטרה של השיעורים היא לאפשר לילד ללמוד כיצד למנוע מראש את הכניסה למצבים מסוג זה, ומצד שני, כיצד להגיב נכון למצבים שכבר התפתחו ומהווים עבורו סכנה ממשית.


במהלך השיעורים הילדים מפתחים מודעות לסכנה, על מנת להיות מסוגלים להבחין בה עוד לפני שהיא הופכת למצב ממשי.


הדבר מאפשר לילדים לבצע בחירות נבונות יותר, שימנעו מהם מראש את הכניסה למצב מסוכן, כמו למשל, להימנע מללכת בחניון חשוך ומבודד או להיכנס למקלטים ומקומות מבודדים ומרוחקים.


בהמשך הילדים לומדים כיצד להתנהג במצבים המצריכים תגובה אקטיבית, הכולל ניתוק מגע, צעקה לעזרה ובריחה מהמקום.


בשלבים מתקדמים יותר, הילדים לומדים כיצד לנטרל את התוקף באמצעות בעיטות, מכות עם המרפק או הברך, דחיפת אצבעות לעיניים ונשיכות.


אנו בוו ווי גונג פו נשמח לספק לכם שיעורי הגנה עצמית לילדים ברמה הגבוהה ביותר. השיעורים שלנו משלבים טכניקות מאומנויות לחימה שונות, במטרה לאפשר לילדים לסגל לעצמם מערך מיומנויות יעיל ואמין המיועד להגנה עצמית בכל סיטואציה.


אנו מאמינים לא רק בלימוד הטכניקה הפיזית, אלא גם נותנים דגש על החוזק המנטאלי והכושר הגופני, שחשובים לא פחות בסיטואציות מסוג זה. השיעורים שלנו נועדו להעצים את הילדים ולשפר את הביטחון העצמי שלהם. למידע נוסף, צרו קשר!

bottom of page