top of page

חוג אומנויות לחימה ברחובות

היום יותר ויותר נפוץ לשמוע על גברים ונשים, המתעניינים בתחום של חוג אומנויות לחימה ברחובות. כל אחד היה רוצה לשפר את הביטחון העצמי שלו ולדעת כי הוא בטוח בכל סיטואציה.


הדבר נכון לגבי טיול בשכונה פחות סימפטית של העיר, כניסה לחניון תת קרקעי באמצע הלילה או הליכה באזור שומם ומבודד.


אם בעבר כל התחום של אומנויות לחימה נשלט על ידי גברים, הרי שהיום ניתן לשמוע על יותר ויותר נשים, שהבינו את החשיבות של התחום ואת הפוטנציאל האדיר שטמון בו.


יש לזכור כי רוב הנשים אינן מרגישות מוגנות או בטוחות במרחב הציבורי, במיוחד כאשר מדובר על שעות הלילה, המאופיינות בתנועה דלילה יותר של אנשים.


תארו לעצמכן הליכה לחניון בדרום תל אביב באמצע הלילה, כניסה למקלט מבודד או אפילו יציאה לקיוסק בשכונה בעייתית. באמצעות שיעורי אומנויות לחימה כל אחת יכולה ללמוד כיצד להגן על עצמה וכיצד לפעול בעת עימות חזיתי.


חוג אומנויות לחימה ברחובות
חוג אומנויות לחימה ברחובות


אומנויות לחימה ברחובות – למי זה יכול להתאים?

למעשה כמעט כל אחד יכול להרוויח משיעורי אומנויות לחימה איכותיים ומקצועיים, מאחר ואין מחיר לתחושת החופש שתחוו בעקבות השיעורים האלו.


באמצעות לימוד טכניקות שונות, המגיעות מאומנויות הלחימה האפקטיביות ביותר, תוכלו לדעת כי אתם בטוחים ומוגנים בכל מצב ובכל סיטואציה.


כמובן שאין זה אומר שיש להיכנס לסיטואציות בעייתיות, מאחר והמטרה הראשונית היא להימנע מעימות.


במידה וקיימת אפשרות לנתק מגע עם הגורם המאיים, לברוח מהמקום ולבקש עזרה, כדאי תמיד לפעול בדרך הזאת. אך במידה והסיטואציה הסלימה ואתם נמצאים במצב מסוכן, חשוב שתדעו כיצד לפעול וכיצד להגן על עצמכם.


האינסטינקט הטבעי של רוב האנשים הוא לקפוא במקום, אך למעשה חשוב להקפיד על תגובה אקטיבית, שתסייע לכם לסיים את האירוע בצורה האופטימלית ביותר. במהלך השיעורים תלמדו טכניקות שונות מעולם אומנויות הלחימה, שיסייעו לכם להתמודד עם מצבים מסוג זה. השיעורים מתאימים לכל אחד- גברים, נערים, נשים ונערות.


החשיבות של חוג אומנויות לחימה ברחובות

במהלך אימוני אומנויות לחימה תוכלו ללמוד לא רק טכניקות הגנה ולחימה, אלא גם אספקטים נוספים שיוכלו לשמש אתכם בחיי היומיום.


הדבר נכון הן לגבי היכולת לפתח את האסרטיביות שלכם ולהתנהל בצורה נכונה ומאוזנת בכל סיטואציה והן לגבי היכולת להיות מודעים לסכנות ולפעול נכון בכל מצב.


במהלך האימונים מושם דגש מרכזי על שליטה עצמית, מאחר וזוהי הדרך היעילה ביותר לשלוט בסיטואציה ולמנוע ממנה להסלים.


השיעורים נועדו ללמד אתכם מיומנויות וכלים חשובים וחיוניים, שיאפשרו לכם להתמודד עם כל סוגי התוקפים, ללא שום קשר לגודל ולחוזק שלהם. אך הם גם ילמדו אתכם לא להראות חולשה, לא לקפוא בעת סכנה ותמיד להיות מודעים לסביבה שלכם.


עוד יעניין אתכם: הגנה עצמית ברחובות


אנו בוו ווי גונג פו נשמח לספק לכם שיעורי אומנויות לחימה ברחובות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. לקבלת מידע נוסף על חוג אומנויות לחימה ברחובות, צרו קשר!


bottom of page