top of page

קרב מגע לילדים

כל הורה היה רוצה לדעת שהילד שלו מוגן ובטוח בכל שעות היום והלילה. לא פעם ניתן לשמוע בחדשות על ילדים שהותקפו על ידי אנשים זרים או קרובי משפחה, דבר שללא ספק מדיר שינה מעיניו של כל הורה. לכן אין זה מפתיע כי רבים מתעניינים בתחום של קרב מגע לילדים, מאחר והמטרה היא לספק לילד את הכלים הנחוצים עבורו, במטרה לדעת כיצד להתמודד נכון עם סכנה.


חשוב לזכור כי אומנם קרב מגע לילדים נחשב לאופציה פופולארית, אך שילוב של מספר אומנויות לחימה שונות יכול להיות שימושי ואפקטיבי יותר. מי שיבחר ללמוד ממורה מיומן ומקצועי, המתמחה בלימוד אומנויות לחימה לילדים, יוכל לספק לילד שלו מערך רב תכליתי של כלים ומיומנויות, שיוכלו לסייע לו בעת צרה.


קרב מגע לילדים
קרב מגע לילדים


קרב מגע לילדים או שילוב של אומנויות לחימה

אחת הדרכים היעילות ביותר לשמור על ביטחונות האישי של הילד, היא לספק לו את הכלים הדרושים לו במטרה להגן על עצמו.


חשוב לציין כי בית ספר שמתמחה בתחום יוכל לספק לילד שלכם מעטפת רחבה של מיומנויות וכלים, שיוכלו לשמש אותו לכל החיים.


בית ספר מסוג זה ישים דגש על מודעות לסכנה, במטרה לאפשר לילד להבחין במצב שעלול להתפתח לסכנה ממשית. המטרה היא כמובן למנוע מהילד להיכנס למצבים מסוכנים, על מנת לשמור על עצמו ולהימנע מראש מכל הסיטואציה.


אך במידה והילד כבר נכנס למצב שהתפתח לסכנה, חשוב שהוא יידע כיצד לפעול בצורה היעילה והמהירה ביותר. לכן חשוב לבחור בבית ספר שייתן את הדגש על שני הפרמטרים, במטרה ללמד את הילד להבחין במצבים בעייתיים ומלכתחילה לא להיכנס אליהם.


באמצעות לימוד של מספר אומנויות לחימה שונות, ניתן להבטיח מיומנויות אפקטיביות ואמינות, שיוכלו לסייע לילד להתגבר על התוקף, מבלי להיות מחויב לסגנון לחימה ספציפי.


אומנויות לחימה לילדים – כל היתרונות בקרב מגע לילדים

מעבר לשמירה על הביטחון הפיזי של הילד, שיעורי אומנויות לחימה יכולים לספק לו תחושת ביטחון וערך עצמי גבוה יותר.


כל ילד ירגיש הרבה יותר בטוח בעצמו, במידה והוא יכיר את המיומנויות והכלים הנחוצים לו, על מנת להתמודד עם בריונות בבית הספר וסכנות שונות שעלולות לארוב לו מחוץ לבית.


השיעורים אינם מתמקדים רק בכושר גופני ובלימוד הטכניקות השונות לצורך נטרול התוקף, אלא גם נותנים דגש להעצמה האישית של הילדים וליכולת שלהם להגן על עצמם בעת הצורך.


העבודה ברמה המנטאלית נחשבת למורכבת ביותר, מאחר והמטרה היא למנוע מהילד לקפוא או לאבד שליטה, אלא לפעול בהתאם לידע שהוא מתרגל במהלך השיעורים. תגובה אקטיבית ומהירה נחוצה על מנת לנתק מגע עם התוקף ולהגיע למקום מבטחים.


אנו בוו ווי גונג פו נשמח לספק לכם שיעורי אומנויות לחימה המיועדים לילדים. השיעורים מותאמים לגיל הילד ומשלבים טכניקות שונות מעולם הקונג פו, אגרוף מערבי, ג'יו- ג'יטסו ואומנויות לחימה נוספות. צרו קשר!


bottom of page